Reklamace

  • Reklamaci můžete osobně předat na naší výdejně - Dluhonská 41, Přerov
  • V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu:
    Reklamační oddělení Support Group

    Dluhonská 41
    750 02 Přerov

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit kopii dokladu prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list - nejstore (zde ke stažení ve formátech docx 20 kB / pdf 240 kB).

Dotazy k reklamacím Vám zodpovíme na emailové adrese reklamace@supportgroup.cz, případně na telefonním čísle +420 774 008 660 (v pracovní dny 7:30-12:00 a od 13:00-15:30 hodin).

NOVINKA: Prodloužená doba pro vrácení zboží do 30 dnů!

Vážíme si Vašeho nákupu v e-shopu NEJSTORE.CZ, ale chápeme, že někdy je nutné zboží z jakýchkoliv důvodů vrátit. Prodloužili jsme proto pro Vás zákonnou lhůtu na vrácení zboží koupeného v e-shopu ze 14 dnů až na 30 dnů. Během této doby si v klidu doma vše prohlédněte, vyzkoušejte a promyslete.

Odstoupení od smlouvy

Pokud si přejete odstoupit od kupní smlouvy - stáhněte si a vytiskněte tento formulář pro odstoupení od smlouvy (zde ke stažení ve formátech doc 20 kB / pdf 250 kB). Vyplněný jej pošlete společně se zbožím na výše uvedenou adresu.